مجله تاسیسات

EChiller

120 EChiller به سادگی به یک کولر قدیمی وصل می شود و گفته می شود کنترل سرمایش با مصرف انرژی بهینه را پشتیبانی می کند.

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت آلمانی Efficient Energy که در حال توسعه استفاده از «آب» به عنوان یک مبرد است، چیلر جدیدی با ۲۰۰% افزایش ظرفیت سرمایش و ۲۵% بهبود راندمان معرفی کرده است.
eChilller120 که جدیدترین مدل این شرکت به شمار می اید از همان فناوری Bluezero محصول eChiller35/45 استفاده می کند اما ظرفیت سرمایش آن ۱۲۰ کیلووات است. گفته می شود این محصول برای سرمایش پروسس، سرمایش ماشین و تهویه مطبوع فنی مناسب است.
فناوری Bluezero از آب آشامیدنی شهری به عنوان مبرد استفاده می کند که بعداً در یک مدار بسته برای تبرید استفاده می شود. با این وجود، محصول جدید ساختار کاملا بدیع و یک مفهوم کمپرسور بهبودیافته دارد.
توربو کمپرسور که توسط Efficient Energy GmbH تولید شده، تکمیل شده ماژول مبدل حرارتی صفحه ای است که در نتیجه راندمان سیستم مبرد را افزایش می دهد.
علیرغم عملکرد بیشتر، EChiller 120سطح سر و صدای بسیار کمتری دارد. چیلر جدید همچنین گزینه های چیدمان متفاوتی مثل یک ماژول سرمایش آزاد و بسته، یک ماژول برای افزایش بخش میان باری و امکانات دیگری برای قطعات پیرامونی سیستم کنترل ارایه می کند.
eChiller120 به سادگی به یک کولر قدیمی وصل می شود و گفته می شود کنترل سرمایش با مصرف انرژی بهینه را پشتیبانی می کند.
برای الزامات سرمایش بیشتر، eChiller120 می تواند به صورت یک بسته به طراحی قبلی خود وصل شود که در این صورت ظرفیت های ۵۰۰ کیلووات نیز قابل دسترسی می شود. تحویل eChiller120 از تابستان ۲۰۲۱ شروع می شود.

منبع خبر : تاسیسات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Button