مجله تاسیسات

تهویه مطبوع نوکیا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران »، تهویه مطبوع نوکیا روانه بازار لوازم خانگی هند می شود و دارای فناوری اینورتر، وای فای داخلی، سنسورهای حرکت هوشمند و غیره است.
عرضه تهویه های مطبوع جدید به بازار هند
غول تجارت الکترونیکی هند Flipkart به همراه کمپانی نوکیا برای عرضه تلویزیون های هوشمند در هند در سال 2019 با یکدیگر همکاری کردند. از آن زمان این شرکت محصولات خود را از جمله تلویزیون های هوشمند و غیره را در کشور یاد شده عرضه کرده است.
بیشتر بخوانید: تلویزیون هوشمند 75 اینچی نوکیا روانه بازار اروپا می شود اخیرا نیز با تولید و عرضه لپ تاپ نوکیا مدل PureBook X14 خط تولید خود را گسترش داده و هم اکنون دست به تولید و عرضه تهویه مطبوع جدید خود زده است.
یک صفحه تیزر از کمپانی Flipkart منتشر شده که ویژگی های این تهویه مطبوع جدید را توصیف می کند و هنوز جزئیات پنج مدل تهویه مطبوع مختلفی که در هند عرضه می شوند، فاش نشده است.
گفتنی است که تهویه مطبوع نوکیا با برچسب قیمت 30999 پوند برابر با 420 دلار به فروش می رسند و از 29 دسامبر از طریق سایت Flipkart برای خرید در دسترس کاربران و مشتریان خواهد بود.
ما می توانیم انتظار داشته باشیم که این محصولات نوکیا همانند هر تهویه مطبوعی از نظر ظرفیت (به تن) و بازده انرژی (درجه بندی ستاره) متفاوت باشند..

منبع خبر : بانو نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Button